Mārketings un reklāma fotogrāfiem

2018. gada 21. aprīlī no plkst.11:00-16:00,
Fototelpā, (F.Sadovņikova 39, Rīgā)

Kā kļūt par populāru fotogrāfu? Kā atrast sev labākos klientus? Kādu samaksu prasīt par pakalpojumiem? Kā atšķirties no pārējiem?  Kas ir konkurence fotogrāfijas tirgū Latvijā? Kā labāk reklamēt savus pakalpojumus? Kā tērēt mazāk naudas reklāmai? Kā nokļūt meklētāju pirmajās lapās?  Kādas kļūdas nepieļaut?

“Mārketings un reklāma fotogrāfiem” ir informatīvs un izglītojošs seminārs mūsdienu fotogrāfiem un vizuālo mākslu speciālistiem, kuri strādā Latvijas tirgū un vēlas piesaistīt vairāk klientu un palielināt apgrozījumu.

Semināra saturs balstīts uz pētījuma datiem par vairāk nekā 20 Latvijas populārāko fotogrāfu mājaslapām, viņu sociālajiem profiliem, komunikāciju ar klientiem un klientu atsauksmēm. Pētījumā analizēti tādi fotogrāfi kā Andrejs Zavadskis, Mārcis Baltskars, Anda Upmale, Gints Freimanis un daudzi citi. Tiek apskatītas arī 10 sliktākās Latvijas fotogrāfu mājaslapas.

Šis seminārs ir SVID analīze ikvienam profesionālam Latvijas fotogrāfam, papildināts ar ieteikumiem, kā šīs kļūdas nepieļaut un novērst.

Semināru veidojis un vada Mārtiņš Vanags Mag.Psych

  • Vairāk nekā 10 gadu pieredze mārketinga un reklāmas pētījumu nozarē (InMind, GFK Baltic, Predictive Solutions);
  • Pieredze mārketinga kampaņu veidošanā starptautiskajos tirgos;
  • Maģistra grāds sociālajā psiholoģijā ar specializāciju pētījumu veikšanā;
  • Radošās fotogrāfijas specializācijas vadītājs LKA Latvijas Kultūras Koledžā;
  • “Fototelpa” vadītājs;
  • Fotogrāfs un vairāku mācību kursu autors.

Seminārā “Mārketings un reklāma fotogrāfiem” apskatīsim tēmas:

  • Latvijas profesionālās fotogrāfijas nozares apskats;
  • Kā noskaidrot, ko par mani zina klienti;
  • Kā noskaidrot, kas ir mani klienti un mērķauditorija;
  • Kāpēc klientiem liekas smieklīgi “Jānis Bērziņš PHOTOGRAPHY”, kāpēc Latvijas klienti negrib lasīt mājaslapas angliski;
  • Kāpēc Latvijā “nestrādā” .com domēni;
  • “Personiskais stāsts” un tā nozīme mārketingā;
  • Kā un kur atrast potenciālos jaunos klientus, klientu segmentācija;
  • Efektīvas virtuālās komunikācijas pamatprincipi;
  • Kā noteikt pakalpojuma optimālo cenu;
  • Kā izveidot atmiņā paliekošu zīmolu saviem pakalpojumiem;
  • Galvenās kļūdas zīmola veidošanā fotogrāfiem, mentalitātes un valodas barjera reklāmas komunikācijas veidošanā;
  • Kā radīt klientam pārliecību par manu profesionalitāti un pakalpojumu kvalitāti;
  • Reklāma Google un Facebook; kā labāk, lētāk un efektīvāk veidot savu reklāmas kampaņu;
  • Efektīva SEO pamatprincipi, vadošo interneta meklētāju algoritmi un viltības, Google AI;
  • Kas ir mani konkurenti, ko viņi dara labāk, ko sliktāk nekā es;
  • Sociālie tīkli un mārketinga paņēmieni tajos;
  • Kas ir fotogrāfa stils un kā to labāk reklamēt;
  • Fotogrāfa uzvedība interneta vidē un tās ietekme uz klientiem;
  • Portfolio un mājaslapas veidošanas labā prakse un ieteikumi efektīvākai darbībai;

Seminārs ir interaktīva un mērķtiecīga situācijas analīze un labāko risinājumu meklēšana; dalībnieki ir aicināti semināra laikā analizēt savu darbību un uzdot sev aktuālus jautājumus.

Semināra ilgums 5 stundas, ar divām kafijas pauzēm, semināra beigās iespējams saņemt individuālu konsultāciju.

Seminārs notiks 2018. gada 21. aprīlī no plkst.11:00-16:00, Fototelpā, (F.Sadovņikova 39, Rīgā)

Vietu skaits ierobežots.


Dalības maksa: 50EUR

Pieteikuma anketa:

Vārds, uzvārds: *
E-pasts: *
Telefons: *
Rekvizīti rēķinam (uz firmu):

Vietas rezervācija seminārā notiek brīdī, kad tiek saņemts maksājums Paypal vai mūsu bankas kontā.
Var reģistrēties arī ātrāk, caur Paypal maksājumu zemāk.
*Lūgums piezīmēs norādīt “Vārds, uzvārds, e-pasta adrese, telefons
Maksāt ar Paypal:

 
 
Ja neizmantojat Paypal, varat veikt maksājumu izmantojot internetbanku uz sekojošiem rekvizītiem:
SIA “ARETHA”, NMRN: 40103172188
Banka: AS “Citadele banka”, SWIFT: PARXLV22
Konts: LV16PARX0020042350001
Maksājuma mērķis “Fototelpa – Mārketings fotogrāfiem – Vārds, uzvārds”
Ja nepieciešams rēķins uz uzņēmumu, lūdzu atsūtiet rekvizītus.
Lūgums norādīt derīgu e-pasta adresi, lai nepieciešamības gadījumā varam ar Jums sazināties.